Alla inlägg under november 2008

Av Mirka - 28 november 2008 13:47

Familjen består av mig, Mirka född i Finland och flyttade till Sverige som 14-åring.

Maken heter Peter och vi blev ett par för 15,5 år sedan!

Vi gifte oss för snart 7 år sedan.

Peter hade 3 barn redan när vi träffades och Hans son Daniel har bott med oss alltid. Han har tyvärr en mor som inte bryr sig om något annat än sig själv och hon har aldrig haft någonting med Daniels uppväxt/uppfostran att göra.

Sep-97 fick vi vårt första gemensamma barn, Kevin.

Okt-99 föddes Linnéa.

Aug-02 föddes tvillingarna Jennifer och Benny.

Jan-04 föddes Selina.

maj-05 föddes Victor.

Okt-06 föddes Alice och Oliver.

Apr-08 föddes Thor.

Vi har inte planerat alla barnen men har blivit gravid trots olika p-medel och när vi väl har tagit besluten om att behålla barnen så har de alla varit sååå välkomna!

Det är speciellt att ha en stor familj och jag skulle aldrig byta ut min, familjen är det absolut viktigaste för mig:-)

Tyvärr så får vi ofta höra olika sjuka komentarer och folk är extremt nyfiken på vårt sexliv!? Men men....Jag har lärt mig att strunta i vad andra säger.Vi tar väl hand om barnen även om de är många, de har rena hela kläder och allt annat de behöver;-)

Tyvärr så bor vi alldeles för trångt och hoppas kunna lösa den biten inom 2 år....

Av Mirka - 28 november 2008 08:31

Okej, vi får väl se om jag lyckas med bloggandet, är inget dator-geni direkt:-)

Inte så lätt att försöka lista ut hur man gör när 5 barn under 4år springer fram o tillbaka och stojar o tjatar:-D

Minstingen Thor döptes 15/11 och han fick ett så fint halsband med Tors hammare i present.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards