Alla inlägg den 18 december 2008

Av Mirka - 18 december 2008 14:42

Sista skol- och dagisdagen idag sen har alla barnen jullov i 3 veckor:-)

Det går magsjuka på dagis och känner på mig att vi säkert får det lagom till nästa vecka! Mår så illa från morgon till kväll sen om det är graviditeten eller tanken på magsjuka, det vet jag inte..... Brukar inte må så här illa när jag är gravid....

Ang graviditeten så har jag nog bestämt mig för abort. Vill inte förstöra semesterresan till Öland som är bokad och klar! Barnen ser så otroligt mycket framemot det! Att tälta höggravid med massa vätska i kroppen är nog inte ens att tänka på.....

Ringde till Lövet idag men de hade tid tidigast 15/1-09 så de tyckte att jag skulle ringa till andra sjukhus för snabbare tid! Får ta tag i det imorgon. Vill helst inte göra aborten så sent som i v.11-12:-(

Imorgon kommer lillesyrran igen vilket blir kul:-) På lördag ska jag och gubben åka och handla de sista julklapparna. Julmaten får gubben handla själv på måndag.

Nä ska nog ta och diska bort frukostdisken ( Nej, har ingen diskmaskin*morr*) så jag kan börja med middan!

Halv sex ska vi till skolavslutningen.....

Ovido - Quiz & Flashcards