Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Mirka - 4 mars 2009 15:38

Idag tog jag med Alice och Thor en långpromenad med mormor. Behövde fixa lite grejer vid Märsta station och min mamma är en riktig hurtigbulle som aldrig åker buss så då var det bara till att promenera:-D

Det är ca. 5km en väg och dit var inga problem, värre hem då det är hemska uppförsbackar! Lär väl ha världens träningsvärk imorgon:-D

Vi stannade till hos Tony o Therese (min lillebror) och tog en fika.

Väl hemma somnade Alice och Lotta kom över på en fika:-)

Kl. 14 gick Emmelie till dagis för att hämta barnen medans jag och Alice gick till vårdcentralen för att lägga om hennes hand igen.

Fick en ny jätte-trevlig sköterska som var förtroendegivande och det känndes bra.

Har haft lite problem med läkare på vc och även anmält en för felbehandlig på Alice när hon var ca. 4mån och hade fått RS-virus:-(

Det var inga problem att få ny tid till fredagen heller:-)

Nu har jag kycklingfileer i ugnen och väntar på att gubben kommer hem.......


Måste bara säga att vi är så otroligt glada över Emmelie, Peters äldsta dotter på 22år, som alltid ställer upp när det krisar!!! Hon älskar sina småsyskon och är så otroligt duktig med de:-)

Känner att det har varit mycket barnvakteri-behov på sistone,brukar inte vara så faktiskt.....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards