Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Mirka - 15 januari 2009 14:50

Jäkla skit....torktumlaren pajade igår!!! Jag klarar mig inte utan den, så nu får jag gå till tvättstugan varannan dag i stället:-(

Tur att vi har garanti kvar på den men det lär dröja innan de kommer och lagar skiten.

Någon kanske undrar varför den är så viktig...? Eftersom vi bor trångt och utnyttjar typ varenda vrå som det är så finns det ingenstans att hänga all tvätt. Tvättar ca 3 maskiner/dag och kan hänga upp maxv tvätten från en maskin sen är det slut på utrymme!

Tvättkorgen blir rågad på en dag så jag har ca. 6 maskiners tvätt varannan dag och så kul är det inte o stå i tvättstugan....BLÄÄ.


Idag har jag varit till bvc med thor 9mån. Han växer som bara den, 11790g och 74cm. En stor kille mao:-)

Han har fått 3 tänder inom kort och börjat att försöka ställa sig upp.

Det är så kul med dessa framsteg som sker nästan dagligen:-)


Nä, nu ska tvätten hämtas och mat lagas, kyckling med ris få det bli....

Ovido - Quiz & Flashcards