Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Mirka - 16 januari 2009 10:34

De ringde nyss från Bosch och ska komma och titta på vår trasiga torktumlare redan idag!!!

Trodde aldrig att det skulle gå så här snabbt men fan så glad jag blev:-)


Har städat och rensat i badrummet så att det är lätt att komma åt tumlaren. Eller lättare för så trångt badrum som vi har så blir det rätt svårt oavsätt!


Har även bakat en sockerkaka för min mamma ska hälsa på och eventuellt så kommer även Renee förbi:-)


Barnen röjer som vanligt, hittar på hyss så fort man vänder ryggen till:-D


Längtar till våren nu så det blir roligare att vara ute med barnen!


Skulle behöva börja motionera också, har lagt på mig lite väl mycket de 2 senaste månaderna!

Har i för sig en crosstrainer.....ska nog ta mig i kragen och börja med den....måste bara släpa in den från balkongen först!

Varför ska det vara så himla svårt med att komma igång?? Har man väl kommit igång så flyter det bara på ju....

Vill ju kunna visa mig i bikini till sommaren när vi ska till Öland;-)


Jag är riktigt socker-beroende och det enda som har funkat riktigt bra är GI-metoden så det ska jag börja med igen till februari!





Ovido - Quiz & Flashcards