Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Mirka - 23 januari 2009 08:21

Idag ska jag ta lilla Thor till docktorn, han har haft feber till o från hela veckan och hosta som blir bara värre. Även Oliver har varit febrig hela veckan men är bättre sen igår.

Vet att det går sånt här nu och lär vara virus men vill ha bättre hostmedicin till Thor.


Var och shoppade lite på Lindex-rean igår men det fanns mest till Linnéa.

Hon fick byxor,linne, bikini, en top, strumpbyxor, jumpaskor (Stadium).

Jag fick jeans.

Jennifer fick sommarskor från Stadium och vintervantar.

Benny fick strumpor.

Selina fick en finkjol.

Alice fick solglasögon.

Kevin fick 2 par shorts.

Allt för 450kr! Bra affär tycker jag:-D


Nu har min vän Veronica fått sin lilla Viggo, GRATTIS till hela familjen!


Har varit så sugen på cheesecake i flera dagar och letat efter bra resept.

I onsdags bakade jag en cheesecake men den var si så där. Igår gjorde jag ett nytt försök men blev inte helt nöjd heller!

Är inte ute efter de frysta cheesecaken utan en typ klassisk variant.....





Ovido - Quiz & Flashcards