Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Mirka - 31 januari 2009 14:58

Måste bara skriva lite om årets Lets dance!

Det är första säsongen jag tittar på det och tycker faktiskt att den är bra:-D

Tycker att Morgan är helt suverän!! Fasiken vad duktiga de är!

Och Laila är också riktigt duktig måste jag säga!

Nån av de två måste bara vinna!

Sen är det roligt att se stora biffen Magnus dansa:-D

De andra kan gå hem tycker jag;-)

Av Mirka - 31 januari 2009 14:48

Alice är fortfarande matt och äter nästan inget men hon dricker lite i alla fall.

Gnällig och mammig och sover mycket.

Thor bli bättre sakta men säkert.


Barnen hade skitkul på discot igår:-)


Min kompis Carros son Elias, lika gammal som Thor (9,5mån), har åkt på samma som Thor hade fast ännu värre:-(

Thor var ju lös i magen och spydde 2 gånger men Elias spyr konstant och har diarré!

Igår blev han inlaggd på sjukan och får dropp. Han är en dag äldre än Thor men mycket mindre, Thor vägde innan sjukdom 11,790g och Elias vägde 7,650g, så sjukdommen påvärkar hans lilla kropp mycket värre:-(

Förhoppningsvis får han komma hem imorgon.....Hoppas verkligen att han blir bättre snart!


Har storstädat ett av barnens rum idag och hunnit fika med grannen Lotta som kom hem från Kanarieöarna igår kväll:-)


Ungarna ville äta kycklingklubbor o ris idag och jag o gubben tar en god köttbit med pommes och murkelsås och sallad:-) Gott gott;-)



Ovido - Quiz & Flashcards