Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Mirka - 14 februari 2009 15:08

Idag är det då alla hjärtans dag!

Maken var och handlade igår kväll och då köpte han en jättefin alla hjärtans dag-blomma till mig:-) Tack älskling;-)


Idag gick vi hela familjen, Emmelie och Niklas och Anne-Lise och Jörgen till skolans isbana och åkte skriskor:-)

Jag har åkt jättemycket skriskor som ung, även tränat konståkning men har inte åkt över huvud taget sen jag var 15,5år!!

Trots att isen var allt annat än jämn och mina skriskor var allt annat än slipade så hade jag jätte roligt!!

Fast nu känner jag mig helt mörbultad i hela kroppen:-D

Jennifer och Benny är jätte duktiga trots att de har åkt bara 2 gånger tidigare iår!

De små åkte iskana och drack massor med varm choklad:-)

En härlig dag ute i kylan:-)

Nu har gubben åkt iväg för att köpa skriskor till sig själv och för att slipa mina skriskor.....

Emmelie och ev. Niklas ska tydligen äta middag hos oss:-)

Det får bli kött och hemmagjord klyftpotatis med morötter och champinjoner. I efterrätt blir det fruktbitar (banan,päron,äpple)med riven choklad på som värms i ugnen och äts med glass. Så gott:-)

Ovido - Quiz & Flashcards