Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Mirka - 19 februari 2009 14:00

Orkade ta mig till mötet igår, med nöd o näppe. Det var jag och "gamlingarna" som kom, 3st saknades.....

Men men....så är det......

Kom hem och såg till att barnen kom i säng. Kl. 21 upptäckte jag att mitt absolut favorit serie började igen!! Greys Anatomy kan man inte leva utan och jag var nära på att missa det:-D

Slocknade direkt efter serien för att vakna strax efter av min mobil!

Gitta skickade ett meddelande att hon äntligen, 15 dagar över tiden, hade fått sin lilla bebis:-) Så roligt!

Grattis Gittan o Lucas till en liten Alissa;-)


Morgonen idag började som vanligt.

Äldsta grabben har ADHD och innan hans medicin börjar verka så är han en stor retsticka mot sina syskon:-(

Blir sååå trött på hans beteende och tålamodet är inte på topp efter allt bråk han skapar på morgona:-(

Vet i fan hur man ska lösa sånt....har försökt att prata snällt med honom, har skällt, har åter igen pratat snällt.....men det fortsätter ändå nästan varje morgon! Inte roligt för alla de mindre barnen heller:-(


Ja ja....fick iväg barnen till slut men Benny stannade hemma idag. Hade tandläkare med honom kl.11 och han var världens duktigaste kille!

Att ta bedövning och borra gick galant och till o med tandläkaren var inponerad av Benny:-)

Kom hem och tog itu med disken och dammsugningen.

Emmelie var så himla snäll och gick för att hämta barnen från dagis:-)

Nu känner jag hur orken börjar sina.

Usch, vad jag hatar o vara förkyld:-(


Ovido - Quiz & Flashcards