Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Mirka - 23 februari 2009 15:47

Nu har jag, Emmelie, Anne-Lise, Jörgen och Jeanina varit ute med barnen och åkt pulka:-)

Det var riktigt skönt ute och alla njöt:-)


Oliver tvär deckade i soffan när vi kom in!

Nu ska vi laga mat , spaghetti med köttfärssås får det bli.....


Ikväll kommer "familjen annorlunda" igen som jag gillar att titta på, och "lipstick jungle" den är också bra:-D

Av Mirka - 23 februari 2009 10:39

Nu har barnen sportlov och alla är lediga (förutom maken då....)!

Daniel har ju åkt till sin mamma, vet inte när han kommer hem än.

Kevin och Linnéa har nyligen gått iväg till sportlovs-palatsen i Valsta simmhallen.

Där finns det massor av roligheter att göra för barnen:-D

Vi andra väntar på att Emmelie ska komma vid 12 för då ska vi gå till pulkabacken:-)


Jag funderar eventuellt på att åka till en gammal kompis på onsdag!

Hon flyttade till Örbyhus i somras och vi har inte setts sen dess mer än....1gång:-(

Så nu jäklar tror jag att jag tar barnen så åker vi till de över dagen:-D

Lite skrämmande att åka buss,buss,tåg med 9 barn men det ska nog gå!

Tyvärr så är det hiskligt dyrt med upptåget och bara 2 barn under 7år åker gratis, resten får jag betala för.....

Räknar med att det kommer att kosta ca.750kr bara i resekostnader!!

Men det är det nog värt:-D


Ovido - Quiz & Flashcards