Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Mirka - 22 februari 2009 16:51

En skön söndag som har gått i slapphetens tecken:-D

Jag och Peter storstädade båda småbarns rummen på förmiddagen och sen har vi bara tagit det lugnt:-)

Bakade en sockerkaka kl.14 för Ammie ville komma på fika:-)

Peter gick ner till snickarboden med Kevin, Jennifer och Benny. De håller på med några projekt där:-D


Igår kväll kom Emmelie över med Baby, hennes söta lilla hund. Vi skulle vara hundvakter.

Kollade på melodifestivalen....och halvsov vartannat:-D

Gick ut en sväng med Baby kl.22.30 och la mig direkt efter!

Har i alla fall bestämt mig för en sak.....Kommer aldrig aldrig att skaffa en hund!!

Det här med att gå ut i tid o otid är inget för mig;-)


Har lite funderingar om en kompis som snurrar lite i huvudet....

Känns som att vi håller på att glider isär och jag har lite svårt att få grepp om saker o ting..... Och ibland vet jag jobbigt nog inte om jag ens orkar bry mig om allt strul:-(

Livet är så kompliserat ändå, varför göra saker ännu mera kompliserade med petitessser?


Längtar och drömmer enormt mycket tills vi kan köpa ett stort hus och flytta.......av många olika skäl;-) Vi kollar hela tiden på hemnet efter bra objekt och ska mest troligt flytta nånstans utanför Uppsala....


Nä, nog skrivet....middags-dax nu;-)

Ovido - Quiz & Flashcards