Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Mirka - 27 februari 2009 09:20

Har via Veronicas blogg blivit utmanad att lägga ut 6e bilden i mitt 6e album och skriva lite om den så här är den....


Bilden visar Oliver för ganska exakt ett år sedan när han hade vattkoppor.

Stackaren var full med koppor från topp till tå....

Av Mirka - 27 februari 2009 08:54

Så var det fredag åter igen!

Otroligt vad fort veckorna går!

Nästan slut för sportlovet och åter till "vardagen" igen:-)

Nu kan man börja se fram emot våren lite smått....

Är så fruktansvärt less på vintern nu, inte ens ungarna är lika roade av att vara ute längre! Det är så blåsigt, slaskigt och bläää!

Nä, det här med vintern är inget för mig, skulle inte kunna tro att jag är född i Finland.....jag borde ha fötts i nån varmare land tror jag:-D

Nä skämt o sido.....Vintern är bra i ett par veckor om det finns massa snö:-D

Idag kommer Anne-Lies äldsta son Christoffer hem till oss, han ska sova över hela helgen:-) Kevin är överlycklig och räknar timmarna:-D

Roligt för pojkarna att få umgås en längre stund eftersom de har knappt träffats sen juli-08!

Jag ska gå min vanliga dammsugar-runda och sen klä på barnen. Måste till centrum och posta några paket och handla mjölk och sylt.

Barnen har beställt pannkakor idag:-)



Ovido - Quiz & Flashcards