Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Mirka - 17 februari 2009 18:17

Kände imorse att nu är förkylningen ordentligt på väg!

Jag var ändå rätt pigg och hade en trevlig fika-stund med Gittan och Carro:-)

Strax innan det var dax att hämta barnen på dagis så kände jag hur krafterna bara rann ur mig:-( Blev jätte-snorig, ögona brändes och kände mig so en urvriden trasa:-(

Skyndade hem och väntade på Emmelie som skulle passa barnen eftersom jag hade samtal med Kevins fröken.

Hem och laga mat, maken sen från jobbet......

Äta med allmänt bråkiga barn, tror verkligen att barnen blir vildare så fort de känner att man är dålig!

Så har det fortsatt till nu.....barnen hittar på allt hyss som bara de kommer på och jag försöker orka så gott det går.....Vill bara lägga mig egentligen...

Hoppas att gubben kommer snart så det blir lite lugnare tempo.....

Ovido - Quiz & Flashcards